Szanowni Państwo!

Przedstawiamy listę laureatów  I edycji konkursu o certyfikat marki lokalnej „Bursztynowy Kłos”, która umożliwi promocję Żuław i Mierzei poprzez identyfikację produktów, usług i wydarzeń naszego regionu. W ramach promocji marki „Bursztynowy Kłos” zostanie stworzona aplikacja multimedialna oraz mapki składane i wielkoformatowe, z krótkim opisem certyfikowanych obiektów, wydarzeń, usług z możliwością zeskanowania kodu QR, w celu pobrania aplikacji. Operacja będzie realizowana przy wsparciu strony www.mierzeja.pl, która również będzie promowała naszą markę. Gratulujemy laureatom, poniżej przedstawiamy także fotorelację z wydarzenia oraz materiał video! 

doc Lista laureatów I edycji konkursu o certyfikat marki lokalnej "Bursztynowy Kłos"

 

Fotorelacja:

https://portalnaplus.pl/2019/12/13/nowy-staw-rozdano-certyfikaty-marki-lokalnej-bursztynowy-klos-oto-lista-wyroznionych-zdjecia/

Materiał video:

https://www.youtube.com/watch?v=BwDC9sOZhFw&fbclid=IwAR212hNE_4tbQhFFq_F6C_KoK3JA80dv49asCqxAao5tZkjhXwoJNyYnhuw

 

 

 

Projekt pt. „Stworzenie wspólnej strategii marketingowej dla obszaru ŻLGD” mający na celu umożliwienie promocji obszaru objętego LSR poprzez stworzenie wspólnej strategii marketingowej dla obszaru ŻLGD (tj. organizację warsztatów oraz objęcie systemem certyfikacji obiektów), współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” Poddziałanie „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.